sobota, 2 marca 2013

Important information !

Wiem że długo nie dodawałam nic ale mam problem w domu z komputerami . Taty komp ma zryty dysk a mojej mamy nie dość że włącza się przez 30 minut (jeśli nie więcej ) to pulpit się zepsuł i zasilacz . Komputer ten był chyba ze sto razy "u lekarza" ale nic nie pomaga . Ja dawno bym wyrzuciła go przez okno i kupiła nowy ale moja mama " nieeee przecież działa " -.- . Ja swojego komputera nie posiadam (ta wiem siara ) więc jestem " uziemiona " . Z całego serca was przepraszam :( Niestety nie umiem przewidzieć kiedy pojawi się nowy rozdział . DLATEGO PILNIE PROSZĘ ABY KAŻDY ZAINTERESOWANY NOWYM ROZDZIAŁEM ZOSTAWIŁ KONTAKT DO SIEBIE W ZAKŁADCE "INFORMOWANI" I KIEDY TYLKO POJAWI SIĘ ROZDZIAŁ POWIADOMIĘ TE OSOBY . Niestety nie pamiętam kogo mam powiadamiać więc to ważne . Dziękuje i do napisania . <3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz