środa, 6 lutego 2013

The Versitale Blogger ...


                                                                  Dostałam nominację do "The Versatile Blogger" od 
                                                                       http://nie-spelnione-obietnice.blogspot.com/

Każdy nominowany powinien:
* podziękować nominującemu na jego blogu 
*  pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
* nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
* poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 Więc , dziękuje super-mega wielce mojej wspaniałej czytelniczce  Adzie Kras . która także pisze blogi . 
 Czas na 7 faktów o mnie :
1. Uwielbiam czekoladę .
2. Moim hobby , pasją moim  życiem są konie oraz jazda konna . (z tym wiążę moją przyszłość)
3. W domu mam 5 psów , 2 koty , 3 jaszczurki oraz 1 węża :)
4. Jestem uzależniona od telefonu i nie mogę bez niego nigdzie wyjść 
5. Jestem typem marzycielki , uwielbiam snuć różne historie , i tylko mała część jest zawarta w moim blogu. Oprócz tego bloga i dwóch innych mam 10 historii którę piszę na bieżąco i nie rozstaję się z moim segregatorem książkowym .
6. Mam bardzo zrytą psychikę przez moje zryte koleżanki :D
7.  Jestem stałą wolontariuszką w fundacji Dziewczynka z Zapałkami gdzie zbieram pieniądze dla dzieci . 

A teraz blogi którę nominuję :

3 komentarze:

  1. dziękuję ;p Już odpowiedziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. :) Na pytania odpowiedziałam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ! odpowiedź na www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń