sobota, 4 maja 2013

Libster Award .

Zostałam nominowana do tej nagrody od Ronnie   
 Dziękuje Ci serdecznie !!! :****
1 . Jak masz na imię .?
Adrianna - w skrócie Ada i tak wszyscy do mnie się zwracają :)
2 . Lubisz One Direction .?
 OCZYWIŚCIE ŻE TAAAK !!!!!
3 . Ulubiona piosenka 1D .?
Na tan moment One Way Or Another :***
4 . Umiesz gadać po angielsku .?
tak i to nawet dobrze ale staram się jak najlepiej bo po technikum chcę się tam przeprowadzić :D nie tylko ze względu na 1D :D
5 .  Masz psa .?
nawet 5 ^^
6 . Masz rodzeństwo .?
niestety mam siostrę :(
7 . Mieszkasz w mieście czy w wiosce. ?
niby to miasto ale tak do dupy ....
8 . W jakim województwie zamieszkujesz .?
dolnośląskim 
9 . Londyn czy Nowy Jork .?
LONDYN <3333>
10 . Największe twoje marzenie .
Być sławną i najlepszą instruktorką jazdy konnej no i mieszkać pod Londynem *.*
11 . Kogo z 1D najbardziej lubisz. ?
eee ... trudno wybrać ... odpowiem inaczej ... najpierw loffciałam Hazzę , potem Zayna , potem Nialla i Zayna a teraz wszystkich naraz ... nie umiem wybrać :D chyba jak każda directionerka xD 


A teraz moje pytania :
1. Ile masz lat ?
2. Jak długo piszesz bloga ?
3. Ulubiona piosenka ( nie musi być 1D)
4. Masz jakiś plakat 1D na ścianie ?
5. Masz jakąś książkę o 1D ? 
6. Jesteś wegetarianką /lub co myślisz o tej diecie ? 
7. Ulubione zwierze ?
8. Piłaś coś albo jadłaś w Starbucksie ?
9. Byłaś kiedyś w Londynie ?
10. Gdzie mieszkasz ? (miasto)
11. Ulubione filmy ?

 A teraz typuje blogi : 
 Więc to taka nagroda więc zrobię to dla was i spróbuje dodać nowy rozdział dzisiaj . Jestem na taty kompie bo jest u sąsiadów na imprezce więc mi pozwolił co zdarza się raz na kilka lat ( prawie nie żartuje - siedze przy kompie pierwszy raz w 2013 r haha ) a swojego nie mam :( więc spróbuje coś wyskrobać dopóki nie wrócą :)xxx 
~niewidzialnaa~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz