sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Avard 2 .

Niespodziewałam się nominajci po raz drugi z całego serca dziękuje ! cieszę się że ktoś docenia moje wypociny ;**** Więc teraz czas odpowiedzieC na pytania . Zostałam nominowana przez I LOVE ONE DIRECTION  i bardzo dziękuje za nominację !
1. najgorsza wpadka w szkole która ci się przytrafiła ? 
          wiec było ich dużo , więc trudno wybrać Najgorszą ;) 
2. jak wyglądał by twój wymarzony chłopak ?
             jak Zayn Malik :D
3. czy wchodzisz na naszego bloga ? 
              zdarzyło się kilkanaście razy :D 
4. twoja ulubiona rzecz ?
           hmmmm ... trudno wybrać ale zdecyduję się na telefon ♥♥♥ 
5. czy umiesz śpiewać ? 
            ojjj .... nieeee !  dźwięki dochodzące z mojego gardła nie można nazwać śpiewem .
6. jakiego przedmiotu nie lubisz w szkole ? 
             zdecydowanie chemi . jestem pewna że pani nie mówi w tym samym języku co ja ! 
7. na jakim filmie płakałaś?  
              hmmm ..... "Marley i ja " i " Flicka" te najbardziej pamiętam :)
8. który z chłopaków 1D ma najładniejsze oczy twoim zdaniem ?
               zdecydowanie Zayn ♥ 
9. twój ulubiony teledysk 1D ? 
                oczywiście LWWY ♥♥♥
10. czy lubisz zespół The Wanted ?
               był czas że tak ale 1D wygrali ♡ 
11. co sądzisz o Perrie i Eleanor ? 
                Bardzo lubię obie dziewczyny . El bardziej niż Perrie ale kwestia przyzwyczajenia . Dla mnie waże jest to czy Lou i Zayn są szczęśliwi a nie co myślą o tym "fanki" to są normalni chłopacy którzy też mają prawo mieć dziewczyny i jeśli jesteś prawdziwą Directioners to cieszysz się ich szczęściem a nie sprawiasz że dziewczynom jest przykro a      co za tym idzie chłopcy też cierpią . Inwidzę dużo podobieństwa między El i Lou np. za krótkie spodnie no i reszta chłopaków mówi o El jak o : "damskiej wersji Louisa" więc tylko gratulować Louisowi świetnej dziewczyny . Perrie za bardzo jeszcze nie znam ale Zayn jest szczęśliwy i mi to wystarczy :D . ale się rozpisałam :p 


jeszcze raz bardzo dziękuje za nominację i czas na moich nominowanych :
1. czytasz-to-na-swoja-odpowiedzialnosc.blogspot.com
2. lucyhls-onedirection.blogspot.com
3. alexandlivia-onedirections.blogspot.com
4. luna-and-pymeys.blogspot.com

nominuje tylko tyle bo na tej 15 kończą się blogi przeze mnie czytane i mam nadzieje że dię nikt nie obraźi . a moje pytania brzmią tak :

1. jak długo jesteś Directioner ?
2. co myślisz o zerwaniu Liama i Danielle ?
3. co myślisz o moim blogu (tylko szczerze)
4. jak reagujesz gdy mówią że 1D to banda gejów ?
5. masz jakieś zwierze ? jeśli tak to jak6ie i ile łącznie masz w domu .
6. Ulubiony kolor ?
7. patrząc na style chłopaków w który byś ty wybrał (no wiesz , marynsrka , koszula itp )
8. twoje hobby
9. twoje ulubione miasto ?
10. ulubiona liczba , dzień tygodnia ,
11. gdy wychodzisz z domu masz taką rzecz bez której nie wyjdziesz ?


odpowiadajcie ludzieee !!!!!! kocham was wszystkich !!!!!!!!! rozdział pojawi się niedługo ;p
mnóstwo całuków xoxo !!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz